De nieuwsbriefmodule Start vandaag nog uw emailmarketing campagne resultaten direct te staven en bij te stellen
Een eigen digitale nieuwsbrief beheren heeft vele voordelen; het is onder andere tijd- en kostenbesparend. Het bespaart immers druk- print- en portokosten. Het is tevens een makkelijke manier om klanten te werven en te binden. Of juist om uw producten (aanbiedingen) of diensten extra onder de aandacht te brengen. Tevens heeft u met de digitale nieuwsbrief snel respons.
Digitale teksten stellen andere eisen dan papier. Gebruik korte zinnen, prikkelende passages en pakkende mededelingen. Heeft u die expertise niet zelf in huis, dan kunnen wij één van onze professionele tekstschrijvers contact met u laten opnemen zodat hij of zij het geheel kan verzorgen. Aan de hand van enkele vragen kan de tekstschrijver een hele nieuwsbrief voor u opmaken
Sluit dit scherm niet af zolang het verzenden nog bezig is.
Hoe werkt het?
Als u een internetverbinding heeft kunt u op een eenvoudige manier (waar dan ook ter wereld) inloggen. Via een zogenaamd CMS (content management systeem) kunt u eenvoudig de nieuwsbrief aanmaken en bewerken. U kunt daarbij gebruik maken van een functiepallet zoals u dat ook bij Word gewend bent. U kunt beelden uploaden en de layout bewerken.
Ook kunt u eenvoudig de ledenlijst beheren en adressen importeren. Aanmeldings- en afmeldingsscript welke u op uw gekoppelde website kunt plaatsen. Al met al een zeer gebruiksvriendelijk en compleet systeem. Hiernaast ziet u enkele schermafbeeldingen.
Voorbeelden
Kosten
De prijs- kwaliteit verhouding is naar ons idee prima in orde. Wij hanteren concurerende tarieven waardoor het ook voor kleinere organisaties interessant is om een nieuwsbrief te versturen.
Spam en spelregels
Er is een verschil tussen wat de consument als spam percipieert en wat als gangbare definitie van spam geldt. Amerikaans onderzoek wijst uit dat consumenten e-mail 'met een aanstootgevende onderwerpregel' en/of 'met een onbekende afzender' en/of 'met als doel me te misleiden' als spam definiƫren.
De in de branche gehanteerde definitie is echter in bulk gestuurde ongevraagde e-mail. Waarbij ongevraagd is gedefinieerd als 'geen toestemming voor gegeven'.
De perceptie wijkt dus af van de definitie. EMMA-nl denkt dat bedrijven/instellingen die e-mail als marketingkanaal inzetten daarom extra zorgvuldig moeten omgaan en altijd en alleen maar op basis van permissie moeten e-mailen.